Veelgestelde vragen (horloges)

Hoe wikkel ik mijn horloge op?

U kunt uw automatische horloge opwinden door de kroon 20 tot 30 keer te bewegen of door het horloge gewoon te dragen. Het uurwerk laadt het horloge automatisch op. U kunt het verschil zien tussen de onderstaande modellen.

Automatische horloges tot € 99, ​​- (max. 24 uur looptijd zonder opladen). Voorbeeld: normale beweging.

Automatische horloges tot € 149, - (max. 38 uur looptijd zonder opladen). Voorbeeld: LG10811 Movement

Automatische horloges tot € 199, -. (Min. 42 uur looptijd zonder opladen). Voorbeeld: Miyota 8N24 uurwerk

Hoe verzorg ik mijn horloge?

BUGOLINI horloges zijn gemaakt met absolute precisie en hoogwaardige materialen. U hoeft geen chemicaliën te gebruiken om uw horloge schoon te maken. Het enige dat u nodig heeft, is een doekje dat bij elk horloge wordt geleverd. Het automatische uurwerk is zo gemaakt dat het herstelbaar is, wat betekent dat als het buiten de garantieperiode stopt, het nog gerepareerd kan worden door een gekwalificeerde horlogemaker of reparatiewerkplaats.

We raden u aan om uw automatische horloge eens in de paar jaar te repareren om de beste prestaties en een langere levensduur te garanderen.

Kan ik mijn riem verwisselen?

Sommige van onze horloges hebben de mogelijkheid om bandjes te verwisselen. Deze informatie is te vinden in de productbeschrijving. Houd er rekening mee dat als u geen optie ziet om banden te verwisselen, dit niet mogelijk is.

Waarom stopt mijn horloge na een tijdje met werken?

Er zijn 2 verschillende soorten horloges. Een daarvan zijn automatische horloges die lopen door het horloge te bewegen of de kroon opzij te bewegen en de andere wordt aangedreven door een batterij (quartzhorloges).

Wanneer uw automatische horloge stopt, betekent dit dat u het een bepaalde periode niet hebt gedragen. In dat geval moet u hem opnieuw opladen door hem te dragen.

U kunt de batterij van het quartzhorloge elke 2 jaar vervangen.

Mijn horloge is kapot gegaan. Wat nu?

De garantieperiode van onze horloges is 2 jaar. Dit betekent dat u binnen 2 jaar de mogelijkheid heeft om contact met ons op te nemen als er iets mis is met het horloge. Als het horloge normaal is gebruikt, zullen wij het gratis opnieuw repareren en naar u terugsturen. Ook de verzendkosten worden terugbetaald.

Als het horloge op een verkeerde manier is gebruikt waardoor het horloge defect is geraakt, is de garantie niet van toepassing. In dit geval helpen we je nog steeds. U kunt het horloge terugsturen en dan kijken we hoe groot de schade is. Als het repareerbaar is, repareren we het met korting.

Waarom zijn uw horloges goedkoper dan de meeste dure merken?

De horloges die u ziet worden in de fabriek gemaakt en direct afgeleverd in ons magazijn. Er zijn geen extra tussenpersonen of winkels die de prijs zullen verhogen. U krijgt het horloge rechtstreeks van de bron. Daarom kunnen we eerlijke prijzen bieden voor de horloges die we leveren.

Veelgestelde vragen (geur)

Wat zijn vaste geuren en hoe gebruik ik ze?

Vaste geuren zijn geuren op wasbasis die over het algemeen langer op je huid blijven zitten dan gewone parfums in sprayvorm. Onze vaste geuren zijn ook heel gemakkelijk mee te nemen. Het wordt geleverd in een metalen hoes van 12G die u overal mee naartoe kunt nemen. Een applicatie op de achterkant van je pols, nek of achter je oren is genoeg om de komende 3 uur heerlijk te ruiken.

Hoe lang gaat een vaste geur van 12 gram mee?

Het hangt allemaal af van hoeveel u gebruikt, maar in het algemeen gesproken. Als u de geur een paar keer per week gebruikt, gaat deze langer dan 3 maanden mee.

Hoe veilig is het om vaste geuren te gebruiken?

Onze vaste geuren zijn volkomen veilig voor gebruik op lichaamsdelen zoals je armen, nek en achter je ogen. Gebruik de geur niet op wonden. Bekijk de ingrediëntenlijst op de bestelpagina als je allergisch bent voor een van de ingrediënten. Onze producten zijn veilig en zijn getest (dierproefvrij).

Biedt u een geld-terug-garantie?

Als je de geur hebt geprobeerd en je vindt hem echt niet lekker, dan kun je hem naar ons terugsturen. Houd er rekening mee dat de verzendkosten voor rekening van de koper zijn.

U kunt de geur in de originele verpakking naar ons terugsturen. Het enige dat u hoeft te doen, is contact opnemen met onze klantenservice via info@bugolini.com en dit formulier invullen CDL Super Session.

Welke ingrediënten gebruik je?

We gebruiken voornamelijk natuurlijke ingrediënten zoals jojoba-olie, macademia-zaad en bijenwas. Deze exotische ingrediënten zorgen samen met de essentieoliën die we gebruiken voor een zeer intrigerende en opwindende geur.

Veelgestelde vragen (brillen)

Wat voor soort brillen heeft u in uw assortiment?

We hebben 2 verschillende soorten brillen.

  1. Brillen tegen blauwe stralen
  2. UV400 zonnebril brillen

Anti blauw licht brillen voorkomen dat uw ogen vermoeid raken na het langdurig kijken naar beeldschermen zoals computerschermen, tv of smartphones. Zo blijven je ogen ook gezonder.

UV400-zonnebrillen beschermen de ogen tegen schadelijke stralen van de zon. UV 400 is de categorie die alle lichtstralen met golflengten tot 400 nanometer blokkeert. Dit omvat alle UVA- en UVB-stralen.

Hoe zorg ik voor mijn bril?

Wij bieden een fluwelen poetsdoek van hoge kwaliteit die u kunt gebruiken om uw bril schoon te maken. Wij adviseren om hem schoon te maken met de fluwelen doek en deze ook op te bergen in de bijgeleverde luxe doos.

Wat zijn montuurloze brillen?

Bijna al onze brillen zijn randloos. Dit betekent dat er geen extra metaal op de kappen zit. Hierdoor wordt de bril extreem licht en langdurig comfortabel om te dragen. Ze zien er niet alleen goed uit, ze voelen ook goed aan!

Helpen! Mijn bril is kapot. Wat nu?

Als de bril kapot is gegaan door uw eigen schuld, kunnen we helaas niet veel doen. Mocht het defect zijn geraakt door normaal gebruik, stuur dan een bericht naar onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Wat is er inbegrepen als ik een bril van BUGOLINI® koop?

U ontvangt de bril, een fluwelen doek en een premium opbergdoos. Er kan ook iets speciaals in de verpakking zitten.

Veelgestelde vragen (portemonnees)

Hoe gebruik ik de CORIUM-portemonnees?

U kunt maximaal 8 of 16 kaarten plaatsen, afhankelijk van het type CORIUM-portemonnee dat u koopt. Deze portemonnees worden geleverd met een ingebouwde veer die je kunt activeren door op de hendel te drukken. De kaarten springen omhoog in dezelfde volgorde waarin je ze plaatst, waardoor de kaarten die je nodig hebt gemakkelijk te krijgen zijn.

Zijn BUGOLINI®-portemonnees gemaakt van echt leer?

Ja. We gebruiken echt (koeien) leer om onze portemonnees te maken. Het leer is extreem duurzaam waardoor je met een CORIUM portemonnee over het algemeen een langere periode meegaat dan met een nep leren portemonnee. Dit is uiteindelijk ook beter voor het milieu.

Hoe moet ik de BUGOLINI®-portemonnees schoonmaken en onderhouden?

We raden je aan om een ​​vochtige doek te gebruiken en elke 2 maanden een leerreinigingsoplossing te gebruiken om de portemonnee fris en schoon te houden.

Kan ik papiergeld of munten in de portemonnee stoppen?

Ja. Sommige van onze portemonnees hebben de mogelijkheid om papiergeld of munten in te stoppen. Controleer de productbeschrijving voordat u koopt.

Wat is RFID-bescherming?

RFID-bescherming betekent dat niemand uit uw portemonnee kan vegen en stelen. Er is een trend dat mensen portemonnees vegen om informatie en geld van mensen te krijgen. Onze wallets blokkeren dit.